Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (33)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (32)Авторитетний файл імен осіб (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Савицька Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Савицька Н. Л. 
Розвиток принципу суб’єктності в теоріях економічної діяльності [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Бізнес Інформ. - 2012. - № 5. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_5_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.751 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Савицька Н. Л. 
Модель людини в економіці: теорія та реальність [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Бізнес Інформ. - 2012. - № 6. - С. 25-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_6_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.969 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Савицька Н. Л. 
Соціоолюднення як передумова становлення суб’єктності людини в господарському розвитку [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Бізнес Інформ. - 2012. - № 9. - С. 202-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_9_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.683 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Савицька Н. Л. 
Логіко-історичний аналіз категорії господарського розвитку в економічній думці [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2014. - № 1. - С. 124-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2014_1_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.517 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Савицька Н. Л. 
Концептуальний зміст клієнтського капіталу підприємства роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька, М. С. Компанцев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(1). - С. 515-522. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1(1)__74
Попередній перегляд:   Завантажити - 913.379 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Савицька Н. С. 
Міфопоетика містичного в романі братів Капранових "Кобзар 2000” [Електронний ресурс] / Н. С. Савицька // Питання літературознавства. - 2011. - Вип. 82. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2011_82_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.127 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Носова О. В. 
Мережа як сучасна форма організації підприємства роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / О. В. Носова, Н. Л. Савицька // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 230-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.097 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Савицька Н. Л. 
Передумови формування клієнтської цінності в структурі клієнтського капіталу [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька, М. С. Компанцев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 443-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_64
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.154 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Савицька Н. Л. 
Чинники гальмування економіки знань в Україні: суб’єктний підхід [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 250-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.991 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Тютюнникова С. В. 
Проблеми формування людського потенціалу на шляху до економіки знань в Україні [Електронний ресурс] / С. В. Тютюнникова, Н. Л. Савицька // Проблеми економіки. - 2013. - № 4. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_4_7
Окреслено основні проблеми формування вітчизняного людського потенціалу на шляху до економіки знань. Використано загальнонаукові методи формальної та діалектичної логіки, сучасні прийоми системного аналізу, наукової абстракції та синтезу, систематизації та узагальнення. Основними перешкодами перетворення людського потенціалу на чинник господарського розвитку визначено деструкцію макроекономічних відтворювальних пропорцій; інституціональні та ціннісні мотиваційні підвалини господарської поведінки людини як суб'єкта економіки. Визначено, що проблема розбудови економіки знань в Україні лежить не лише у площині інституціональних перетворень, відсталості матеріально-технічної бази проведення наукових досліджень, плинності наукових кадрів за кордон, деформованого демографічного стану, але й у якості самої людини як творця знань. Доведено необхідність забезпечення в економіці та суспільстві таких основних детермінант, необхідних для нової економіки: формування людини як суб'єкта розвитку та середовища виробництва, поширення й нагромадження знань, з опорою на впровадження новітніх технологій матеріального виробництва та адекватні інститути господарського розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 112.959 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Бочуля Т. В. 
Актуалізація облікового процесу: вплив технологій та інтелекту [Електронний ресурс] / Т. В. Бочуля, Н. Л. Савицька // Фінанси, облік і аудит. - 2014. - Вип. 1. - С. 179-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Foa_2014_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 646.259 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Савицька Н. 
Декілька рефлексій з приводу психологічного віку композитора [Електронний ресурс] / Н. Савицька // Київське музикознавство. - 2014. - Вип. 48. - С. 45-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kmuz_2014_48_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.387 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Савицька Н. Л. 
Драйвери та бар’єри розвитку онлайн-ритейлу: теоретико-методичний аспект [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Бізнес Інформ. - 2014. - № 10. - С. 236-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_10_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 503.316 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Савицька Н. Л. 
Освіта і господарський розвиток: теоретико-методологічне осмислення базових категорій [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_2_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.212 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Савицька Н. 
Зрілий вік і креативність [Електронний ресурс] / Н. Савицька // Актуальні проблеми мистецької практики і мистецтвознавчої науки. - 2008. - Вип. 1. - С. 291-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmpmn_2008_1_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 79.474 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Савицька Н. В. 
Декілька рефлексій щодо епістоляріїв Ференца Ліста [Електронний ресурс] / Н. В. Савицька // Мистецтвознавчі записки. - 2014. - Вип. 25. - С. 39-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mz_2014_25_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.533 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Савицька Н. Л. 
Теоретичні аспекти моделювання господарської суб’єктності людини в умовах інноваційного розвитку [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Соціально-трудові відносини: теорія та практика . - 2014. - № 2. - С. 369-373. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2014_2_55
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.976 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Савицька Н. Л. 
Теоретико-методичні аспекти формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктів [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька, О. П. Афанасьєва // Проблеми економіки. - 2015. - № 2. - С. 172-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_2_26
Мета роботи - розвиток теоретичних і методичних положень із формування маркетингової політики підприємств (МПП) на ринку м'яса та м'ясопродуктів. Систематизовано основні теоретичні підходи до визначення поняття "маркетингова політика підприємства". Обгрунтовано актуальність формування МПП на ринку м'яса та м'ясопродуктів залежно від ступеня розвитку ринку. Уточнено поняття МПП як форми операційного маркетингу, яке на відміну від відомих трактувань передбачає вибір та інституційне закріплення певної інтеграції групових і внутрішньо-групових інструментів комплексу маркетингу, що відповідає обраній концепції маркетингу, типу ринку та місії організації. Відповідно до обраної моделі комплексу маркетингу "5Р", наведено особливості маркетингової політики на різних стадіях розвитку ринку м'яса та м'ясопродуктів. Визначено групові та внутрішньо-групові інструменти МПП на емерджентному ринку органічної та ексклюзивної м'ясної продукції.
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.423 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Савицька Н. Л. 
Концептуальні засади контролю маркетингової діяльності в системі адаптаційного управління підприємством [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, М. В. Михайлова // Економічний простір. - 2015. - № 100. - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_100_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 305.417 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Савицька Н. Л. 
Принцип суб’єктності у світлі діяльнісно-господарського підходу [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Економічна. - 2012. - № 1011. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhE_2012_1011_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.302 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського