Пошуковий запит: (<.>A=Савицька Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 57
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Савицька Н. Л. Розвиток принципу суб’єктності в теоріях економічної діяльності [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Бізнес Інформ. - 2012. - № 5. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_5_7
|
2. |
Савицька Н. Л. Модель людини в економіці: теорія та реальність [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Бізнес Інформ. - 2012. - № 6. - С. 25-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_6_6
|
3. |
Савицька Н. Л. Соціоолюднення як передумова становлення суб’єктності людини в господарському розвитку [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Бізнес Інформ. - 2012. - № 9. - С. 202-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_9_41
|
4. |
Савицька Н. Л. Логіко-історичний аналіз категорії господарського розвитку в економічній думці [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2014. - № 1. - С. 124-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2014_1_28
|
5. |
Савицька Н. Л. Концептуальний зміст клієнтського капіталу підприємства роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька, М. С. Компанцев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(1). - С. 515-522. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_1(1)__74
|
6. |
Савицька Н. С. Міфопоетика містичного в романі братів Капранових "Кобзар 2000” [Електронний ресурс] / Н. С. Савицька // Питання літературознавства. - 2011. - Вип. 82. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2011_82_7
|
7. |
Носова О. В. Мережа як сучасна форма організації підприємства роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / О. В. Носова, Н. Л. Савицька // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 230-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_36
|
8. |
Савицька Н. Л. Передумови формування клієнтської цінності в структурі клієнтського капіталу [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька, М. С. Компанцев // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 2. - С. 443-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2009_2_64
|
9. |
Савицька Н. Л. Чинники гальмування економіки знань в Україні: суб’єктний підхід [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 2. - С. 250-257. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_2_37
|
10. |
Тютюнникова С. В. Проблеми формування людського потенціалу на шляху до економіки знань в Україні [Електронний ресурс] / С. В. Тютюнникова, Н. Л. Савицька // Проблеми економіки. - 2013. - № 4. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2013_4_7 Окреслено основні проблеми формування вітчизняного людського потенціалу на шляху до економіки знань. Використано загальнонаукові методи формальної та діалектичної логіки, сучасні прийоми системного аналізу, наукової абстракції та синтезу, систематизації та узагальнення. Основними перешкодами перетворення людського потенціалу на чинник господарського розвитку визначено деструкцію макроекономічних відтворювальних пропорцій; інституціональні та ціннісні мотиваційні підвалини господарської поведінки людини як суб'єкта економіки. Визначено, що проблема розбудови економіки знань в Україні лежить не лише у площині інституціональних перетворень, відсталості матеріально-технічної бази проведення наукових досліджень, плинності наукових кадрів за кордон, деформованого демографічного стану, але й у якості самої людини як творця знань. Доведено необхідність забезпечення в економіці та суспільстві таких основних детермінант, необхідних для нової економіки: формування людини як суб'єкта розвитку та середовища виробництва, поширення й нагромадження знань, з опорою на впровадження новітніх технологій матеріального виробництва та адекватні інститути господарського розвитку.
|
11. |
Бочуля Т. В. Актуалізація облікового процесу: вплив технологій та інтелекту [Електронний ресурс] / Т. В. Бочуля, Н. Л. Савицька // Фінанси, облік і аудит. - 2014. - Вип. 1. - С. 179-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Foa_2014_1_16
|
12. |
Савицька Н. Декілька рефлексій з приводу психологічного віку композитора [Електронний ресурс] / Н. Савицька // Київське музикознавство. - 2014. - Вип. 48. - С. 45-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kmuz_2014_48_7
|
13. |
Савицька Н. Л. Драйвери та бар’єри розвитку онлайн-ритейлу: теоретико-методичний аспект [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Бізнес Інформ. - 2014. - № 10. - С. 236-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_10_40
|
14. |
Савицька Н. Л. Освіта і господарський розвиток: теоретико-методологічне осмислення базових категорій [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_2_52
|
15. |
Савицька Н. Зрілий вік і креативність [Електронний ресурс] / Н. Савицька // Актуальні проблеми мистецької практики і мистецтвознавчої науки. - 2008. - Вип. 1. - С. 291-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmpmn_2008_1_47
|
16. |
Савицька Н. В. Декілька рефлексій щодо епістоляріїв Ференца Ліста [Електронний ресурс] / Н. В. Савицька // Мистецтвознавчі записки. - 2014. - Вип. 25. - С. 39-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mz_2014_25_7
|
17. |
Савицька Н. Л. Теоретичні аспекти моделювання господарської суб’єктності людини в умовах інноваційного розвитку [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Соціально-трудові відносини: теорія та практика . - 2014. - № 2. - С. 369-373. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stvttp_2014_2_55
|
18. |
Савицька Н. Л. Теоретико-методичні аспекти формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктів [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька, О. П. Афанасьєва // Проблеми економіки. - 2015. - № 2. - С. 172-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pekon_2015_2_26 Мета роботи - розвиток теоретичних і методичних положень із формування маркетингової політики підприємств (МПП) на ринку м'яса та м'ясопродуктів. Систематизовано основні теоретичні підходи до визначення поняття "маркетингова політика підприємства". Обгрунтовано актуальність формування МПП на ринку м'яса та м'ясопродуктів залежно від ступеня розвитку ринку. Уточнено поняття МПП як форми операційного маркетингу, яке на відміну від відомих трактувань передбачає вибір та інституційне закріплення певної інтеграції групових і внутрішньо-групових інструментів комплексу маркетингу, що відповідає обраній концепції маркетингу, типу ринку та місії організації. Відповідно до обраної моделі комплексу маркетингу "5Р", наведено особливості маркетингової політики на різних стадіях розвитку ринку м'яса та м'ясопродуктів. Визначено групові та внутрішньо-групові інструменти МПП на емерджентному ринку органічної та ексклюзивної м'ясної продукції.
|
19. |
Савицька Н. Л. Концептуальні засади контролю маркетингової діяльності в системі адаптаційного управління підприємством [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька, О. В. Жегус, М. В. Михайлова // Економічний простір. - 2015. - № 100. - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_100_17
|
20. |
Савицька Н. Л. Принцип суб’єктності у світлі діяльнісно-господарського підходу [Електронний ресурс] / Н. Л. Савицька // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Економічна. - 2012. - № 1011. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhE_2012_1011_8
|
| |